Complimenten en klachten
Wij vernemen graag hoe u de zorg bij onze praktijk ervaart. Dit kunnen zowel, positieve en negatieve ervaringen zijn.
Over bijvoorbeeld uw behandeling of het contact met de huisarts, praktijkondersteuner en/of doktersassistente. Wanneer u uw mening met ons deelt, helpt dat om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren.
Complimenten en suggesties
Wanneer u een compliment of suggestie heeft voor onze praktijk horen wij dit uiteraard graag. U kunt contact met ons opnemen via ons e-mailadres info@huisartsenpraktijklemmens.nl of telefoonnummer 0174 – 257 889.
Wanneer u anoniem uw compliment of suggestie wilt doorgeven, kan dit uiteraard ook doormiddel van een briefje bij ons in de brievenbus te doen.
Klachten
Wanneer u niet tevreden bent, kunt u dit het beste direct bespreken met de medewerker over wie het gaat. Dit is vaak de snelste en makkelijkste manier.
U kunt een klacht over medische zaken ook online doorgeven via ons klachtenformulier of uw patiëntenomgeving. Dit kunt u doen doormiddel van een e-consult. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 3 werkdagen te beantwoorden.
Wanneer u het lastig vindt om uw klacht met ons te bespreken? Of wij er samen niet uitkomen, kunt u contact opnemen met de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Zie voor meer informatie onze pagina klachtenregeling.